ACUM ȘTII :

Dacă ascunzi Adevărul, Adevărul va fi Dușmanul tău; Dezvăluie Adevărul și Adevărul îți arată Calea spre Libertate.

joi, 13 aprilie 2017

CONFERINȚA DESPRE PROGRAMUL SPAȚIAL SECRET DIN MUNȚII SHASTA * PARTEA A DOUA


    Bun găsit la această a doua parte, mai bine zis a doua zi a acestei conferințe a lui Corey Goode despre Programul Spațial Secret ce a fost făcută pe 27 august 2016, în zona Muntelui Shasta. Aceasta a fost prima prezentare publică numai a lui Corey, urmată de o serie de întrebări puse de public și răspunse de Corey Goode. A avut loc pe durata a două zile, astăzi vă prezint video-ul filmat în a doua zi, integral, cu traducere în limba română.  
   Aflați mai multe din experiențele lui Corey cu peste 70 de episoade de „Dezvaluire Cosmică“, având ca găzdă pe David Wilcock și invitat pe Corey Goode: https://www.gaia.com/series/cosmic-disclosure  .  
    Mesajul Ființelor Alianței Sferei pentru umanitate este propriu multor religii și este acela că noi trebuie să devenim mai iubitori,  să devenim iertători cu noi înșine, mai iertători cu alții și astfel să oprim roata karmei.  Noi trebuie să ne focalizăm pe a fi în serviciu altora, zi de zi.
                   Noi trebuie să ne focalizăm pe ridicarea vibrației și a conștiinței noastre.  

  După ce sferele au început să apară în Sistemul Solar și SOHO capta imagini, în SSP am început să urmărim sferele.
  Mă aveți pe mine ieșind în față și am ieșit mai întâi pe un forum, mai întâi. Iar numele era Goode, numele meu de familie și Gardianul Statal Texas este cel pe care l-am susținut, dar ei au încercat să facă pe deștepții să încerce să facă să pară ca fiind Extraterestru Bun x SG ... așa că există o mulțime de oameni care au încercat să ghicească ce ar putea însemna asta.
Nu există nici un mare mister acolo. Așa că am ieșit în față, am vrut să fiu anonim, la început.
  Am vrut să ofer aceste informații diverșilor cercetători, deoarece am văzut-o ieșind la suprafață, așa că am început să lucrez pe un forum, Proiectul Avalon și THOTH - Singurul Adevăr și în acel moment doream să rămân anonim, dar după cum vedeți asta nu a funcționat prea bine.

  * 13.10.2014 - Corey Goode iese în față ca un informator al SSP pentru David Wilcock *

   Pe 13 octombrie 2014 i-am trimis un email lui David Wilcock, ieșind în față, iar eu vorbisem cu el încă din 2009, oferindu-i diverse informații din interior, dar noi nu ne-am prea conectat cu adevărat, doar prin email. Iar după ce i-am trimis un email cu o grămadă de linkuri către postările din forum pe care le-am realizat și l-am rugat să-și arunce o privire pe ele, iar dacă-i stârnește interesul să-mi dea un telefon și vom vorbi despre asta,
ei bine, el a trecut prin forum și m-a sunat aproape imediat. L-am copiat și l-am trimis și lui Ben Fulford de asemenea, deoarece știu că lucrau împreună uneori.

  * 5 Dec. 2014: Cabala acționează o nouă armă exotică asupra unei sfere ascunse din apropiere *

   Pe 5 Decembrie 2014, cabala a decis să lucreze alături de reptilieni. Ei au folosit această nouă armă exotică pe care o aveau. Iar aceasta era poziționată în Australia și mi s-a spus că centrul de declanșare era în Sudul Africii. Ceea ce s-a întâmplat a fost că ei au localizat una din aceste sfere și au tras o rază masivă de energie în ea, și folosind un principiu din Aikido aviarii albaștrii sau sferele în sine au redirecționat acea energie înapoi de unde a venit și a distrus baza și a omorât o mulțime de oameni care erau prezenți și reptilienii care erau prezenți pentru atac. Raza redirecționată înapoi către amenajarea din Australia, unde era localizată arma.

  * Este creată "Bariera Exterioară" *

  Imediat după ce s-a întâmplat asta, a fost ridicată bariera exterioară. Așadar Cabala avea o idee că sferele nu erau aici pentru agenda lor, dar nu erau destul de siguri, însă imediat
ce au tras asupra sferei, iar distrugerea a apărut la baza pe care ei o aveau, a fost ridicată această barieră exterioară. Iar asta a fost pentru a împiedica toți non-tereștrii și umanii să vină sau să iasă din sistemul solar. A fost în principal pentru a împiedica reptilienii să scape și să meargă în alt sistem stelar pe care-l controlează, să se ascundă.

   * O Zonă Interzisă Zborului în Jurul Pământului *

  Mai mult, o zonă interzisă zborului a fost pusă în jurul Pământului. La început a fost o sferă albastră, iar apoi s-a defazat, iar Alianța SSP a preluat controlul, patrulând cerurile de
deasupra Pământului, iar Alianța SSP a fost în spatele în spatele celorlalte grupuri înțelepte tehnologic. Li s-au dat informații despre cum să construiască tehnologie, din partea aviarilor albaștrii, care au fost doar pentru scopuri defensive. Nu exista o cale de a folosi aceste tehnologii în sens ofensiv.

  * 11 Decembrie: Un Astronaut Strigă: "Oh, Dumnezeule" la vederea OZN-ul din jurul SSI *

  Pe 11 Decembrie cred că am văzut cu toți povestea în care exista un astronaut care a strigat ... Oh, Dumnezeule! deoarece ea a văzut un OZN în afara SSI (Stația Spațială Internațională), iar asta a avut loc imediat după ce s-a tras asupra sferei și a fost ridicată bariera exterioară.Există un videoclip pe youtube, despre aceasta ...

Iată filmarea/video din ziua a doua:

 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


Link alternativ  ...   AICI .

 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!                       Paul Marian

Această postare este o traducere din http://www.spherebeingalliance.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DESPRE VIDEO

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.

IMPORTANT :

CLARIFICARE : Nu mă crede ! Nu crede nimic din ce se scrie pe acest blog ! Investighează, caută, analizează, discerne și crede-te pe tine însuți. Dacă dorești, poți reveni oricând. Acest blog reflectă doar un punct de vedere. Existență Fericită !

"Dacă vrei să găsești Secretele Universului (Micro sau Macro), gândește în termeni de Frecvență,Vibrație și Energie ... " (Nicola Tesla)

Cu Discernământ și Voință ieșim din Marea Ignoranță ... cea Vastă, Comodă și Ademenitoare
***Dacă crezi de cuviință distribuie orice Postare sau Informație pe care o consideri Necesară și vrei ca Prietenii și Apropiații Tăi să o Cunoască.***
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...